Przejdź do głównej zawartości

NIE TYLKO KSIĘGARNIE #1


Wpadłem na pomysł zrobienia serii. Chcę wrzucać co jakiś czas wpis, na temat książek jakie oferują sklepy typu Lidl, Biedronka. 
Dodatkowo jak niektórzy wiedzą, ciekawe książki można dorwać z gazetami w okazyjnych cenach.
To będzie jako bonus, bo mogę nie być w stanie ogarnąć wszystkich gazet, które oferują dodatek książkowy.
Będę porównywać ceny z popularniejszymi księgarniami internetowymi - Empik oraz Matras.
Tańsza książka to nie hańba. Treść ta sama. Jakby, ktoś miał wątpliwości. A i można zaoszczędzić trochę kasy nawet na kolejne książki.

BIEDRONKA

9.99
"Futbol obnażony"
Wiele szumu było wokół książki, przez kontrowersje jakie były w niej zawarte. Nie miałem jeszcze okazji przeczytać. Obok ceny nie da się przejść obojętnie. Warto się zainteresować.

EMPIK: NIEDOSTĘPNE    MATRAS: NIEDOSTĘPNE

24.99
"Hobbit. Czyli tam i z powrotem"
J.R.R. Tolkien

Tolkien dla wielu jest guru gatunku literackiego.
Niedawno film, wokół którego było sporo szumu z powodu pytań dlaczego został on podzielony na trzy części ( ;) ).

EMPIK: 25.49zł      MATRAS: 22.43zł

24.99zł
"Ojciec Chrzestny"
"Rodzina Borgiów"
Mario Puzo

Ojciec Chrzestny jest już u mnie na półce. Ojca Chrzestnego nie trzeba przedstawiać. Każdy laik go chociaż kojarzy. Nad "Rodziną Borgiów" nie zastanawiam się nawet. Jak tylko będzie możliwość to kupuję!. Nie wiem jak z resztą książek Puzo ale "Ojciec Chrzestny" w wersji papierowej był bardzo trudno dostępny. Chyba dopiero na przestrzeni ostatniego roku to się zmieniło.

EMPIK: 29.99zł       MATRAS: NIEDOSTĘPNE
EMPIK: 30.49zł       MATRAS: NIEDOSTĘPNE

24.99zł PAKIET
"Folwark Zwierzęcy"
George Orwell
"Nowy Wspaniały Świat"
A. Huxley

Dzięki tym książkom zacząłem patrzeć szerzej na świat. Otwierają oczy i zmuszają do myślenia w jakim kierunku zmierza nasz świat. Jeśli ktoś spyta się mnie jaka jest najlepsza książka jaką przeczytałem odpowiedziałbym w pierwszej kolejności "Chłopcy z placu broni" Następnie "Nowy Wspaniały Świat.

EMPIK: 10.07zł    MATRAS: NIEDOSTĘPNE
EMPIK: NIEDOSTĘPNE    MATRAS: NIEDOSTĘPNE

Pozostałe książki mogą być również interesujące. Jeśli uda Wam się przeczytać którąś z oferty to dajcie znać. Jestem ciekawy Waszych opinii.

"Biedra" w tym miesiącu mocno mi zaimponowała. Wiele dobrych pozycji książkowych. Podoba mi się ich polityka sprzedażowa. Może dzięki temu więcej ludzi zainteresuje się czytaniem? Byłoby świetnie!
Chciałem jeszcze rozpisać się na temat kilku książek oferowanych przez "Biedronkę" ale z tego wpisu zrobiłby się tasiemiec.

Resztę książek znajdziecie tutaj.

W Lidlu lipa.

Komentarze